.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گل آدمخوار در راميان قرباني گرفت

جواني كه به قصد شنا كردن به چشمه گل راميان رفته بود غرق شد.

جواني 20 ساله‌اي به نام حسين قاسمي فرزند عباسعلي ساكن شهرستان مينودشت كه به قصد تفريح و شنا كردن به منطقه تفريحي چشمه‌گل واقع در دو كيلومتري جنوب شهرستان راميان رفته بود در اثر سهل‌انگاري و از دست دادن كنترل خود با برخورد به ديواره گل به داخل آب افتاد و غرق شد، هنوز موفق به كشف جسد نشدند.
با وجود تلاش و پيگيري مداوم فرمانداري، دادگستري و دادستاني و نيروهاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر و سازمان آتش‌نشاني و نيروي انتظامي و استفاده از غواصان كاربلد و ماهر جسد اين جوان هنوز هم در داخل آب مانده و پيدا نشده است.
ضمن اينكه تلاش شبانه‌روزي همه مسئولان و دست‌اندكاران و خانواده اين شخص براي بيرون آوردن جسد ادامه دارد.
استخر طبيعي گل راميان و آبشارهاي شيرآباد فندرسك كه در فصول گرما مورد توجه مردم منطقه و به خصوص نوجوانان و جوانان است و براي شنا كردن مورد استفاده قرار مي‌گيرد همواره آبستن حوادثي از اين قبيل بوده و افراد زيادي در اين دو منطقه غرق شده‌اند.
از اين رو شايسته است مسئولان به فكر چاره‌اي باشند يا از شنا كردن در اين آب‌ها جلوگيري كنند و يا اينكه با مستقر كردن تعدادي ناجي غريق حداقل در فصل تابستان اين مناطق را پوشش دهند و از حوادث ناگوار و تلخ جلوگيري كنند.
ضمن اينكه ايجاد استخر در سطح شهرستان و مناطق تابعه به منظور استفاده علاقه‌مندان به شنا هم قطعا مي‌تواند آمار مراجعه‌كنندگان به اين مناطق ناامن را كاهش دهد و به نوعي تلفات ناشي از غرق شدن را كاهش دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 تير 1390
جسد دیروز 6-4-90 از اب بیرون اورده شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.708 seconds.